4/29 popup

Modern Ahang

تبلیغات ثابت

تبلیغات

سفارشات

    عموطراح ۲۲۲۴ نفر چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۲ ب.ظ ۳۶ نظر

به نام خدا

با سلام.

از امروز طراحی رو شروع می کنم.امیدوارم طراحی های رایگان و صلواتی من مورد قبول شما واقع شود.

نمونه کار های جدید بزودی... (:شما را شگفت زده خواهم کرد:)

طراحی قالب اضافه شد

طراحی هدر لغو شد
طراحی لوگو مجددا فعال گشت
ابزار وبلاگنویسان بزودی...
طراحی بنر به صورت حرفه ای پیگیری می شود.
طراحی ها فقط و فقط روز های چهارشنبه و پنج شنبه صورت می گیرد

برای سفارش به ادامه ی مطلب بروید

سفارشات:

برای سفارش به نکات زیر دقت کنید و در بخش نظرات سفارش خود را اعلام کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما حاظر شده و در پست های وبلاگ قرار گیرد.

توجه.توجه: هزینه ی هر طراحی بین 10 تا 20 صلوات به نیت قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی و موفقیت درسی برای بنده می باشد.

سفارش قالب

توجه: سفارش قالب فقط برای سرویس های رزبلاگ و بلاگفا می باشد.
قالب های آماده که به زودی قرار می گیرد رایگان است .
تنها این ماه ( آبان 92) 1 سفارش قالب خواهیم داشت که رایگان است و دیگر سفارش نمی گیریم!!!
هزینه ی قالب بین 20 تا 50 صلوات است
برای سفارش:
عنوان وب
آدرس وب
موضوعات وب
سه ستونه یا دو ستونه
را بگویید

سفارش لوگو: برای سفارش لوگو موارد زیر را قید کنید.

1. عنوان سایت/وبلاگ

2.آدرس سایت/وبلاگ

3. رنگبندی مورد نظر و دیگر نظرات
4.سایز لوگو

سفارش بنر:
1.عنوان سایت/وبلاگ
2.آدرس سایت/وبلاگ
3.مطالب روی بنر
4.اندازه ی بنر
5. رنگبندی مورد نظر
6. دیگر موارد مورد نیاز
7. موضوعات وب

نکته: از طراحی هرگونه کار و خدمت رسانی ای برای سایت هایی با محتوای غیر اخلاقی و ضد قوانین جمهوری اسلامی ایران جدامعضوریم.
مثال سفارش:
با سلام.
من عرشیا منصوری هستم.موضوع اصلی وب من طراحی رایگان انواع لوگو،هدر و بنر است. من یک بنر 120*240 برای وبم با آدرس :amotarah.blog.ir سفارش می دهم. رنگبندی اش شاد باشد و مطالبش به ترتیب زیر باشد:
1. طراحی رایگان انواع:
2.هدر
3.لوگو
4.بنر
5.عموطراح
متحرک باشد و جلب توجه کند.
با تشکر.

.................
منتظر سفارش هایتان هستم


یو تم | YooTheme

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات